Reklamácie

Pre vybavenie reklamácie je potrebné k reklamovanému tovaru priložiť ( alebo zaslať e-mailom ) vyplnený reklamačný formulár, doklad o kúpe tovaru.

V reklamačnom formulári je potrebný vyplniť podľa uvedených požiadaviek. 

Reklamácia bez priloženého reklamačného formulára bude braná ako nekompletná a "vrátená" na doplnenie.

Reklamácie sú riešené podľa platných reklamačných pravidiel a reklamačného poriadku.

Potrebné doklady k reklamácii

K uplatnenie reklamácie je potrebné korektne vyplniť a priložiť k reklamácii reklamačný formulár ( prípadne zaslat mailom ) a doklad o zakúpení tovaru.
 

Vybavenie reklamácie

Reklamáciu sa snažíme vyriešiť čo v najkratšom možnom čase.

Reklamačný poriadok

Tu nájdete reklamačný poriadok ktorým sa riadi obchod www.ajko.sk.

Stiahnuť reklamačný formulár 

Vyplnený reklamačný formulár je potrebne priložiť k reklamácii.

Často kladené otázky

- Ako mám zadať reklamáciu? Reklamáciu je potrebné doručiť na adresu: Media comm s.r.o., Dlhá 229/3, 90501 Senica. Spolu s tovarom treba doručiť vyplnený reklamačný formulár a doklad o kúpe tovaru.

- Kam poslať / doručiť reklamáciu? Reklamáciu je potrebné doručiť na adresu: Media comm s.r.o., Dlhá 229/3, 90501 Senica.

- Kde sa mam informovať o reklamácii? Informácie o reklamáciizískate na info@olivers.sk, prípadne na tel. čísle: +421910197979


Tento e-shop využíva cookies a bez ich použitia nie je schopný fungovať. Nesúhlasím s požívaním cookies na tomto e-shope (zobrazí sa prázdna stránka).

Súhlasím
Nesúhlasím